10/02/2022

De LionsClubs International, waarvan onze Lionsclub Domaine des Dames een onderdeel is, zetten zich lokaal en wereldwijd belangeloos in voor goede doelen. In deze bijzondere tijd zoeken we naar manieren om hieraan een bijdrage te leveren.

Met LionsPortal.nl lever je een bijdrage aan de goede doelen van onze Lionsclub, zonder dat het je een cent kost!

Kies in de blauwe button "LC Krimpen aan den IJssel e.o. Domaine des Dames", druk op opslaan en ga vervolgens via het log naar de webwinkel waar je de aankopen wilt doen. De rest gaat automatisch. Bijvoorbeeld: bestel online een pizza via Thuisbezorgd en ons sponsordoel ontvangt hiervoor geld in de Lions Sponsorkas.

Via de logo's in het menu kun je bestellen bij diverse webwinkels, die onze goede doelen een warm hart toedragen zoals: bol.com, Coolblue, Hema, Mediamarkt, Decathlon en vele anderen. Nogmaals: een percentage van ieder aankoopbedrag gaat naar ons sponsordoel en het kost je niets extra's! Je betaalt namelijk hetzelfde als wanneer je rechtstreeks bij de webwinkel inlogt.

Help je ons mee geld in te zamelen voor onze goede doelen?

Alvast heel erg bedankt!