14/10/2019

Op 12 oktober vierden onze leden met partners het tienjarig bestaan van Lionsclub Domaine des Dames.

Na ontvangst bij Havana Beachclub in Rockanje vond een Outdoor Escape (gps tocht) plaats in de duinen van Rockanje. De regen heeft de 4 groepen er niet van weerhouden sportief mee te doen en te gaan voor de eerste prijs.

Na afloop was er een gezellige borrel met aansluitend een feestavond. Tijdens de feestavond werd door voorzitter Hanneke Matto en oprichtster van de club Karin Timm verslag gedaan van tien jaar Lionsclub Domaine des Dames. Tien jaar waarin geld is ingezameld voor goede doelen door het organiseren van diverse events, er vele handen uit de mouwen acties zijn geweest (motto: We Serve), wensen zijn vervuld en Lief en Leed is gedeeld.

Ter gelegenheid van het lustrum vindt later dit jaar een handen uit de mouwen actie plaats. Meer informatie volgt.