14/11/2020

De LionsClubs International, waarvan onze Lionsclub Domaine des Dames een onderdeel is, zetten zich lokaal en wereldwijd belangeloos in voor goede doelen. In deze bijzondere tijd zoeken we naar manieren om hieraan een bijdrage te leveren.

Wilt u ons helpen met het steunen van onze goede doelen?

Doe dan in het vervolg uw online aankopen via www.lionsportal.nl

Dit is een eenvoudige manier om ons te sponsoren zonder dat het u iets kost.
Als u iets koopt bij één van onderstaande webwinkels betaalt u hetzelfde als normaal én de webwinkel steunt de Lionsclub van uw keuze.

Speciaal in deze decembermaand bijvoorbeeld voor uw inkopen voor St. Nicolaas  https://youtu.be/aB2yB8_rP_g of uw kerstgeschenken!

Wilt u iets bestellen, ga dan naar www.lionsportal.nl

Kies in de blauwe button ‘Lionsclub Krimpen aan den IJssel e.o. Domaine des Dames, druk op opslaan en ga vervolgens via het logo naar de webwinkel waar uw aankopen wil doen. De rest gaat automatisch.

Alvast hartelijk dank voor uw steun!