24/09/2020

Afgelopen donderdag 24 september 2020 hadden wij onze 2e clubavond van het nieuwe verenigingsjaar. Een nog meer dan anders welkome bijeenkomst tijdens de huidige corornacrisis waarin iedereen elkaar toch iets minder ziet. Tijdens deze avond hebben wij, uiteraard met de inachtneming van de verplichte overheidsregels, mogen luisteren naar het inspirerende verhaal van fervent wandelaarster Anne-Marie Kruiper. Haar wandeltocht Santiago de Compostela leidde tot haar boek "Simpelweg Gelukkig" waar inmiddels afgelopen augustus haar vierde druk van is verschenen. Haar verhaal gaf ons onder andere een inkijkje over de nodige voorbereidingen van deze wandeltocht zoals het vooraf oefenen op andere wandelpaden en nadenken wat is nu wel of niet handig om mee te nemen in de rugzak. Want ja,... alles draag je uiteindelijk mee, Buiten dit om vertelde ze ook enthousiast over de wandeltocht zelf, haar ontmoetingen en wat het haar bracht op fysiek, mentaal en spiritueel gebied. Voor ons een interessante avond!