21/05/2018

Steuntje in de rug voor Stichting Hulphond

Het jaarlijkse event van de Lionsclub Domaine des Dames heeft een fantastisch resultaat opgeleverd. 21 april bracht het event, gehouden bij het Streekmuseum in Krimpen aan den IJssel, zon, gezelligheid en een groot aantal bezoekers. Mede door de het gevarieerde aanbod van tweedehands kleding, brocante en leuke kraampjes die bezocht werden en de mogelijkheid van het nuttigen van koffie en thee met zelfgemaakte taarten, kon de dag niet meer stuk. De sfeer was te vergelijken met een zomerse dag in een oud dorpje waar de jaarmarkt wordt gehouden.

Een groot deel van de opbrengst, een waardecheque van € 3.000,-- werd overhandigd aan de Stichting Hulphond, die het geld goed kan gebruiken voor de opleiding van hulphonden. Het overige bedrag wordt in de loop van het jaar besteedt aan kleinere doelen en aan de wensen van de Wensboom.