28/09/2023

Na de indrukwekkende presentatie door Kees Veldboer jr. van Stichting Ambulance Wens zijn we nog gemotiveerder om een mooi geldbedrag bij elkaar te krijgen voor dit prachtige initiatief. Stichting Ambulance Wens is een groep van 270 medisch geschoolde vrijwilligers die dagelijks 5 tot 7 laatste wensen in vervulling laten gaan voor mensen die afhankelijk zijn van speciaal ontwikkeld liggend ambulancevervoer. Het wagenpark bevat 7 ambulancewagens en zijn zo ingericht dat de patiënt naar buiten kan kijken door geblindeerde ramen. De meeste wensen zijn voor terminale patiënten maar ook mensen die bijvoorbeeld in het ziekenhuis liggen door een ongeluk en naar een uitvaart moeten, komen in aanmerking. Sinds 2007 heeft Stichting Ambulance Wens al bijna 21.000 mensen een lichtpunt kunnen geven. Alle wensen worden gratis vervuld en de kosten voor iedereen in de ambulance worden door de Stichting gedragen tot aan toegangskaarten aan toe. Hieraan willen wij graag met een mooie donatie bijdragen.