26/04/2024

Op 19 april was het een gezellige boel in het Cultuurhuis in Krimpen aan de Lek. De Lionsdames van ‘Domaine des Dames’ organiseerden een vrolijke Sing Along. Diverse gasten kwamen in ABBA kleding naar Krimpen aan de Lek waar ze gezellig meezongen met de liedjes uit de film Mamma Mia. Aan het eind van de avond ontving Kees Veldboer jr. een cheque van € 5000 voor Stichting Ambulance Wens.

Hoofddoel Stichting Ambulance Wens

De Lionsclub ‘Domaine des Dames’ Krimpen aan den IJssel/Krimpenerwaard kiest elk jaar een hoofddoel waar zij geld voor inzamelen. Dit jaar was dat Stichting Ambulance Wens. Met meer dan 270 medisch geschoolde vrijwilligers zetten zij zich dagelijks in om wensen van immobiele terminale patiënten te verwezenlijken met behulp van speciaal daarvoor ontwikkelde ambulances.