20/12/2020

Extra aandacht voor 100 inwoners Krimpenerwaard

Mooie decemberactie

LionsClub Krimpen aan den IJssel e.o. Domaine des Dames en medewerkers van Gemiva-SVG Groep bedachten samen een mooie decemberactie voor 100 thuiswonende cliënten van Ambulante Dienst Krimpenerwaard. Diverse partijen en inwoners van de regio hebben ook hun steentje bijgedragen.

Samen sterk

Het begon met een taartenactie van LionsClub Domaine des Dames. Vier dagen lang bakten leden van deze LionsClub heerlijke speculaastaarten voor 5 december. Mede dankzij de gesponsorde ingrediënten van Albert Heijn Slingerland Lekkerkerk en notenkraam De Boxer. De taarten verkochten ze aan inwoners in de regio waardoor er een mooi bedrag is opgehaald.

Van dit bedrag werden stroopwafels gekocht en kerstkaarten geknutseld. Cliënten van activiteitencentrum Thiendenland in Schoonhoven hebben een week lang hun creatieve talenten ingezet om voor iedereen een persoonlijke kerstkaart te maken. Ook het opsturen van de kerstkaarten met stroopwafels werd verzorgd door cliënten van locatie Thiendenland.

Hartverwarmend

Met deze decemberactie willen de actie-leden iets extra’s doen voor mensen in de regio. Vooral in deze coronatijd is het belangrijk om aandacht te hebben voor elkaar. Vandaar een kerstgroet met iets lekkers. Ze wensen alle andere inwoners van de regio uiteraard ook fijne dagen toe!