12/02/2023

Op 25 maart 2023 organiseert Lionsclub DdD een eerste editie van een Benefiet Diner in de feestzaal van Amicitia Lekkerkerk met als hoofddoel 2023 het Armoede Fonds.

Dit doel is vol overtuiging gekozen, zeker nu in deze barre crisistijden er steeds meer mensen bijkomen die een extraatje kunnen gebruiken. Het Armoedefonds steunt lokale hulporganisaties en initiatieven in heel Nederland die zich richten op het ondersteunen van de minima. Zij steunen hen met geld, producten en kennis. Ook kunnen hulporganisaties deelnemen aan de projecten zoals bijvoorbeeld de Schoolspullenactie, project steunpakketjes voor kwetsbare ouderen en een project om menstruatie-armoede in Nederland een halt toe te roepen.

Stichting Armoedefonds zet zich dagelijks in om te zorgen dat vrijwilligers van lokale hulporganisaties en initiatieven hun werk kunnen voortzetten.

Wij, Lionsclub Domaine des Dames, willen hier graag aan bijdragen.

Het Benefiet Diner 2023, met als thema "Hart van GOUD" voor het Armoede fonds is een culinair eetfestijn omlijst met muzikale entertainment, een heuse veiling bovenal veel gezelligheid voor maar liefst 100 gasten.Voor dit culinaire evenement  nodigen wiij u van harte uit en kunt u zich vanaf heden aanmelden op: aanmeldenddd@hotmail.com.

Deze avond kan alleen mogelijk worden gemaakt door deelname, donaties en sponsoring. Kunt u niet aanwezig zijn en heeft u ook een Hart van Goud! Donaties zijn welkom op rekeningnummer: NL27 RABO 0361 969716 ten name van Domaine des Dames onder vermelding van Armoedefonds
Sponsoring

Wilt u sponsoren en hier meer over weten? Mail naar krimpen.domainedesdames@lions.nl.

Wij hopen dat veel mensen een "Hart van Goud" hebben en kijken uit naar uw bijdrage!