13/11/2019

Op zaterdag 16 mei 2020 vindt onze jaarlijkse Lifestyle Spring Market plaats. Het hoofddoel is Stichting "Kinderen van de Voedselbank". Ton Keuken heeft tijdens de bijeenkomst van 24 oktober jl. een korte introductie film laten zien en er van alles over verteld. Een groot aantal kinderen leeft in Nederland onder de armoedegrens. Zij kunnen niet meedoen omdat materiële zaken en middelen ontbreken binnen het gezin. Het is bekend dat ook in een rijk en hoog ontwikkeld land als Nederland sprake is van armoede. De gevolgen van armoede hebben vaak een grote en langdurige impact op kinderen. Stichting "Kinderen van de Voedselbank" zet zich in tegen de maatschappelijke gevolgen van kinderarmoede in Nederland. Zo krijgen kinderen van wie de ouders tijdelijk genoodzaakt zijn gebruik te maken van een regionale voedselbank, op discrete wijze, een steuntje in de rug. Wat voor de meeste kinderen de gewoonste zaak van de wereld is komen de "Kinderen van de voedselbank" te kort. Houdt de website en social media in de gaten voor meer informatie over de Lifestyle Spring Market. Klik hier voor meer informatie over Stichting "Kinderen van de Voedselbank"